« Home | حاســب علـي الاحزان و حاسب لهاحاســب علـي رقابيـك ... » | ممكن تقوللي دا يرضي مين؟عمَال تقدم خطوة و تأخر خطو... » | :)إن ماقدرتش تضحك ماتدمعش... و ماتبكيشو إن مالاقيت... » | من أول يوم ارتاحلها.. و شهور مداري محبته.. خايف لـ... » | لأن الكتابة ليست تـَرفاً..و إنما هي موقف من أحداث ... »

(الواد قلبه بيوجعه.. و عايز حد يدلعه)
-----------------------------------------------------------------
جلسَ الفتى في عُقرِِِِ ِ دَاري... وفي عَينَيهِ حُزنٌ مُبين
فقلتُ خيراً؟؟
قال الفتاةُ بالجُوارِ ِ ... قد زَجَرَني أبوها اللعين
لمَا رآني و الجذعُ عَاري... بالشُرفَةِ أستَعرِضُ لها العضلتين
قُلتُ سُحقاً لكَ يا جاري ... ألم تَخطُبُ منذ يومين؟؟
قال بَلَى ... و زيادَةُ الخير.. خيرين
قلت ثَكِلتكَ أُمُكَ يا جاري...لَيسَ ذاكَ زَمَنُ الجواري
فـَاتـَقِ ِ ربَ العالمين
moro بكيبورد

ليس زمن الجواري . لكننا كلنا عبيد الجهل


في مدونة هوميروس البوست اللي فات بيقول :غريبة

مع ان وشي مفيهوش ملامح الزنوج بحس اني عندي شهامتهم
ومع ان شعري مش طويل بحس ان انا عندي شجاعة الهنود الحمر
ومع ان عيني مش ضيقة بحس ان انا عندي احترام اليايانيين
ومع ان كل ملامح وشي عربية حاسس ان انا عندي كرامة

شكرا لمرورك... و شكرا انك عرفتيني على مدونة هوميروس... و أكيد مدوناتك طبعاً
:)

اهاهاهاهااهاهاه
حلوووووووووووووه
انتوك

سلمت كيبوردك يا مورو

;)

قلم سلس و أفكار جميلة

منها و للأمام

بارك الله فيك و لك

Post a Comment